onsdag 25 april 2012

"The world is yours"

”The world is yours."

Att drömma, att hoppas, att önska, att leva. Livet är häftigt. Livet är mitt. Och ditt. Mitt liv. Ditt liv. Min chans att göra vad jag vill. Skapa det jag vill. Bli det jag vill. Din chans att göra, skapa och bli det du vill.

”The world is yours."

Det snackas fruktansvärt mycket skit. Snack om den och den som gjort det och det. Snack om att andra gör eller inte gör på ett visst sätt istället för att bara göra något åt sitt eget liv. Skapa egen lycka och framgång. Egna drömmar, livsmål och vägar.

”The world is yours."

Livet är för kort, för dyrbart, för att slösas bort. För kort, för dyrbart, för att inte hängivet göra det man älskar. För kort, för dyrbart, för att inte leva passionerat och fulländat.

”The world is yours."

Jag har landat och vet vad jag vill, vart jag strävar och vad jag har för mål. Mitt liv, mina val. The world is yours and the world is mine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar