tisdag 10 april 2012

Välbehövligt påsklov

Påsken försvann i en väldig fart. Sammanfattningsvis är det nog lättast att säga att den genomgående faktorn under denna påsk har varit mat. Det känns som att jag har ätit konstant precis hela påsken. Faktiskt minimalt med godis, men mängder och åter mängder med mat. Och ost. Jag är hopplös när det gäller ost.

Efter en social påskhelg har jag nu landat i Stockholm sedan i går för att tillbringa påsklovet från jobbet här. I dag väntar hemtenta och i morgon är det dags att ta tag i exjobbsskrivande för fulla muggar. Konstaterade att jag visst har ett så kallat max-kort på Actic så det ska gå finfint att träna även här. Tänkte bli klar med hemtentan till lunch (försöka kan man alltid) och sedan träna lite på eftermiddagen. Min kropp skriker efter träning efter flera lugna dagar.

Har vickat bort alla mina gruppträningsklasser denna vecka vilket känns konstigt. Saknar min tisdagsyoga som jag vet körs i detta nu. Nästa vecka är jag tillbaka med mängder av ny inspiration! Längtar, och jag tror att just det är lite välbehövligt ibland.

2 kommentarer:

  1. Såg att du skrivit på "Drivkrafts" blogg att du läser "Munken som sålde sin ferrari".... visst är den fantastisk. Jag lyssnar på den på ljudbok just nu... det är så att man längtar till en längre bilresa så att man får lyssna på boken. =)

    SvaraRadera