torsdag 31 maj 2012

AJ!

Benpasset på morgonen i går gjorde att träningsvärken långsamt började komma krypande under gårdagen och i natt har den verkligen satt sig i låren. I dag går jag minst sagt lustigt. Aj!

Vem har sagt att träningspass måste vara långa? Ofta gör jag mig faktiskt bättre på riktigt korta och galet intensiva pass. Det håller motivationen uppe och energin räcker genom hela passet. Mycket vila mellan seten har aldrig riktigt varit min grej. Jag vill ha effektiv träningstid. Jag har aldrig förstått mig på de som tränar med halvdan intensitet, vilar i evigheter (ofta sittande på bänkar och maskiner, vilket tar upp plats), snackar mer än de tränar och så vidare. När jag är på gymmet vill jag göra det jag ska och sedan är det bra. Men, alla är vi olika, I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar