onsdag 23 maj 2012

Morgonpasset

Startade onsdagen med ett morgonpass på gymmet. Vaknade redan tio i fem, pigg, utvilad och förväntansfull. Det är så det ska kännas. 06.30 greppade jag hantlarna och brände av ett 45 minuter långt pass för biceps, triceps och mage. Bra start på dagen, helt klart!

Känner sådan enorm tillfredsställelse i styrketräningen just nu. Kroppen svarar bra och känns stark, uthållig och utvilad inför varje nytt pass trots utökad cardio och lite mer återhållsamt med mat. Mentalt är jag konstant taggad på träning och njuter till fullo av alla endorfiner, svettdroppar och framsteg passen bjuder mig på. Jag fullkomligt älskar min träning och vad den gör med mig i min vardag. Utan den skulle det inte känns som fullbordade dagar. Träning är magi. Magi som jag och kroppen kan skapa tillsammans. Helt otroligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar