tisdag 14 februari 2012

Träningspepp

I morgon ska jag få vara passdeltagare. Detta på ett gym jag aldrig varit på tidigare och på en, för mig, helt ny klass. Min underbara vän Johanna har nyligen fixat träningskort på Actic och i morgon ska vi debutträna. Jag hänger liksom med på ett hörn. Är så fruktansvärt träningspepp redan nu! Det ska bli galet kul att få vara passdeltagare och dessutom på en klass som verkligen verkar passa mig. Vi ska nämligen testa Body Attack. Hoppas på att få träna skiten ur mig riktigt ordentligt. Det var nämligen väldigt länge sedan det hände sist!

Ska bli spännande att få se en ny träningsmiljö, men framförallt ska det bli fruktansvärt kul att träna med Johanna igen. Vi körde en hel del tillsammans förra hösten och fightades främst till Body Combat på den tiden. Galet roligt! Nu hoppas jag att Attacken i morgon kan bjuda på ett härligt gäng endorfiner och trötta muskler.

Eftersom ingen av oss testat Attack förrut så har har det Youtubats en del under kvällen. Jag har sett klassen tidigare, men inte deltagit och det verkar minst sagt svettigt och pulshöjande. Förresten, är inte Youtube en otroligt bra inspirationskälla när det gäller träning?

Hittade detta klipp från Super Saturday 2011. Der minst sagt ut som riktigt Emelie-träning:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar