onsdag 8 februari 2012

Onsdagslyx

Lyxonsdag med träning och god middag efter en lång praktikdag. Åkte direkt ut till gymmet efter praktiken och körde ben, biceps och triceps. Var redan innan medveten om att jag ätit lite för lite under dagen och det speglar sig direkt i träningen. Kände mig svag och nästan lite illamående där det blev tungt. Fick i alla fall ihop ett helt okej pass med breda djupa knäböj, lårcurl på pilatesboll, baksida lår/rumpa i cc, utsida rumpa i cc samt bicepscurls med hantlar och tricepspress med rep i cc. Lite omkastning på allt den här veckan vilket gjorde att dagens pass blev som det blev. Egentligen vill jag bara köra ben när jag kör ben. Det räcker liksom så.

Hem och fixade en god onsdagmiddag efter passet. Lax, ångkokad broccoli med örtsalt, laktosfri medelhavsyoghurt med lite honung i, avocado med örtsalt, kalamataoliver och massor av vatten. Därmed var onsdagslyxen liksom fixad och klar!

Onsdagslyx efter träningen.

Nu ska jag njuta av en skön hemmakväll med lite plugg, tvätt och fix här hemma. Är trött som en galning och skulle nästan kunna somna stående. Tror det blir en rätt tidig kväll i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar