fredag 17 februari 2012

Freeeedag

I dag känns det lite som "äntligen fredag". Senaste veckan har varit lång, händelserik och omskakande. Ska därför nästan bli löjligt skönt med en ledig helg nu. I eftermiddag tar jag bussen mot Nyköping för en helg hos mamma. Ska bli galet mysigt att få pyssla om varandra lite, gå på bio och bara vara. Ladda på med energi och ta det lugnt för att hitta tillbaka till mig själv är vad jag behöver just nu.

För att backa tillbaka till gårdagen så spenderade jag den kvällen i gruppträningssalen, precis som vanligt på torsdagar. Tände ljus, slog på en av mina favoritskuvor, rullade ut yogamattan för att sedan guida ett härligt gäng genom en riktigt bra yogaklass. Satsade främst på dynamisk rörlighet i går och jabbade rätt länge i varje övning. Blev en riktigt, riktigt lyckad klass och jag är nöjd. Bra avslutning på instruktörsveckan helt enkelt.

I helgen blir det paus från allt vad gruppträning och gym heter. Löparskorna åker med så en löprunda runt i Nyköping ska jag bjuda kroppen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar