tisdag 28 februari 2012

Mer i paketet

Förutom skorna som kom i går så fanns det även lite kläder i paketet. Fyndade lite på rean och allt som allt gick väl dessa tre tröjor på totalt fyra hundra kronor. Mer än okej måste jag säga.

Jag älskar verkligen att köpa träningskläder. Det är tusen gånger roligare än att uppdatera den vanliga garderoben så det är inte konstigt att min träningsklädsdel svämmar över. Linnen är min stora svaghet. Där är det inte någon brist alls vill jag lova. Något det däremot är brist på är långa löpartights. Skulle behöva minst ett par till för att slippa tvätta mer än en gång i veckan. Nästa inköpsmål alltså (prickade nämligen av det förra målet i dag - fler sportbhar).

Hur som haver, detta fanns i paketet i går:

  •  Svart tunnare löparjacka från Adidas. Funkar som tröja till gymmet också.
  • Vit långärmad löpartröja från Nike. Har en rosa sedan tidigare och älskar den. Så skönt att den är v-ringad då jag får panik på att de flesta löpartröjor går upp så högt i halsen.
  • Hoodie från Adidas som egentligen är pistagegrön och inte turkos som det ser ut på bilden. Galet snygg!
Nöjd, glad och med ett stillat shoppingbegär för ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar