tisdag 7 februari 2012

Paket med posten

Min underbara lillasyster flyttade till USA för lite drygt en månad sedan. Jag saknar henne så att det gör ont, men är samtidigt så fruktansvärt glad och stolt att hon har förverkligat sin dröm. I dag när jag kom hem satt det ett rosafärgat paket med hjärtan i brevinkastet. Ett paket från min fina syster. I paketet fanns kanske den mest träffande presenten jag någonsin fått:


Grät som en galning ett tag. Blev så fruktansvärt glad samtidigt som det slog mig att hon är så otroligt långt borta. Tack fina för presenten! Den ska hedersinvigas vid något speciellt tillfälle tror jag allt!

2 kommentarer:

  1. Åh!!! Den var ju hur cool som helst!!Spara den inte. Använd!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den. Blir nog invigning nästa vecka tror jag :)

      Radera