fredag 23 december 2011

Äntligen julledigt

Från full fart till helledigt är vad jag genomgått i veckan. Julledigheten är äntligen här och det är så galet efterlängtat och välbehövligt. Nu ska jag bara njuta, umgås med familj och vänner och ladda på med massor av energi.

Har haft en ganska lugn träningsvecka än så länge. Välbehövligt tror jag. Lite yoga samt en halvtimme zumba och en halvtimme CorePuls. I onsdags var jag på massage hos min fantastiska Jennifer och mina ben är fortfarande relativt obrukbara och deformerade. Ett otroligt bra sätt att gå ner i varv inför julen och kanske även ett tecken på att även kroppen kan behöva vila ett par dagar. Promenerar just nu och i morgon ska jag ge mig ut på lite julaftonslöpning på morgonen tänkte jag.

Julen är verkligen en högtid för återhämtning, avkoppling och kärlek. Jag vägrar julstress, krav på perfektion och annat som förstör lugnet. Nu njuter vi för fullt.

2 kommentarer: