torsdag 15 december 2011

Åtta timmar jobb och tre timmar instruerande senare

Måste erkänna att jag är lite lost i både kropp och knopp just nu. Jobbat åtta timmar och sedan rivit av tre klasser ovan på det. Så trött på mig själv att jag önskar att jag kunde lämna mig hemma i morgon... Men, nu är det inte långt kvar till jag tänker ta lite julledigt. Hååååll uuuuut!

Instruerat terminens, och årets, sista klasser i dag. Vickade EasyLine och körde sedan min CorePuls och avslutade med yoga. Övertaggad under CorePulsen (trötthet?) och lugn som en filbunke på yogan. Riktigt bra kväll med andra ord. Trött i kroppen och ont i höften, men fruktansvärt lycklig under all trötthet. Konstaterade i går att jag instruerat åttio klasser i höst. Åttio! Det är fem komma tre klasser i veckan. Rätt bra med tanke på hur mycket annat jag ror runt också. Känns inte som att det varit så många klasser, men det har det. Ett tydligt tecken på att instruerandet är en ren energikälla kanske?!

Nu ska jag dansa tango med endorfinerna och sedan försöka sova någon gång innan klockan ringer i morgon. Tunga dagar fram till onsdag nu. Långa, tunga och sprängfyllda! Phu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar