tisdag 13 december 2011

Sista morgonyogan

Terminens, och därmed även årets, sista morgonyoga är instruerad. Känns som evigheter innan det är dags att få starta tisdagsmorgonarna på detta underbara vis tillsammans med mina fantastiska yogadeltagare igen. Men, från vecka två är det bara att köra igång. Längtar redan nu!

Som den sentimentala katastrof jag är för tillfället blev jag halv blödig efter yogapasset. Stod i duschen och lär känslorna rinna av. Ibland inser jag lite extra hur otroligt glad jag är för allt som instruerandet faktiskt skänker mig. Det är helt fantastiskt! Så mycket lycka, glädje, kärlek och inspiration. Att få inspirera är nog det mest inspirerande som faktiskt finns. Allt man ger får man liksom tillbaka tusen gånger om.

Nu ska jag längta till torsdag då jag instruerar mina sista klasser för terminen. EasyLine, CorePuls och yoga står på schemat då. En helkväll i gruppträningssalen med andra ord. Inte så illa alls inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar