onsdag 14 december 2011

Bästa avbrottet

Jag har, utan tvekan, mina guldtimmar på morgonen. Jag är mest kreativ, skärpt och smart mellan halv sex och elva ungefär. Detta gör att jag är uppe före tuppen just nu när det produceras ex-jobb för fullt. I dag tog dock energin slut redan vid niotiden så då fick det bli ett gymbesök. Bästa avbrottet i pluggandet är utan tvekan att träna. Det slår aldrig fel. Just gymmet är dessutom lite av terapi för min del. Skönt att husera bland hantlar och skivstänger utan krav på att få ur sig något intelligent.

Axlar, rygg, biceps och triceps fick det bli i dag. Ogenomtänkt och bara spontant. Ganska skönt att göra så ibland. Känns inte helt fel att träningsvärken kom smygande redan på vägen hem. Tror att det kommer känna ordentligt fram mot kvällen och i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar