måndag 19 mars 2012

Två fantastiska och kärleksfulla helger

Förra helgen

Flying with my pilot! Även om jag är riktigt omaterialistisk i vanliga fall måste jag erkänna att det är roligt med en pojkvän med flygcert.

Det är nästan så att jag blir helt till mig i trasorna bara av tanken på hur het min kära pojkvän är...

Den här helgen

Somliga har ju lite lättare för sig än andra. Jag slet som ett djur för något år sedan för att behärska ett korrekt skulderstående. Andra sätter snygga huvudståenden efter typ en halvtimme. Behöver jag säga att jag är avundsjuk?! Nu har jag en utmaning. Minst sagt!

Själv föredrog jag lite styrka i fredags.

4 kommentarer:

  1. Vi måste verkligen ses snart!!! Saknar ihjäl mig!! Och du måste ju berätta allt om din karl nu ju!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vi verkligen. Jag kommer inte ens ihåg när vi sågs sist och det måste vara ett tecken på att det är väldigt länge sedan sist!

      Radera