tisdag 27 mars 2012

Statisk morgonyoga

Sprang med full fart rakt in i sänggaveln i går. Snygg lårkaka blev resultatet. Aj! Ingen smart idé. Testa inte!

Av den enkla anledningen var mitt ben inte överdrivet sugen på att yoga i morse. Det gör ont så fort muskeln jobbar. Spänner jag bara är det okej, men just övergången mellan att spänna och slappna av och sedan tillbaka är minst sagt oskön. Löste det hela genom att helt enkelt ge mina deltagare en ganska statisk yogaklass. Det var länge sedan sist så det var faktiskt riktigt roligt. Jag älskar att komma in i gruppträningssalen och bjuda på nya upplägg och idéer varje vecka. Den ena klassen är aldrig densamma som den andra och jag vet att mina deltagare uppskattar det. Fick riktigt, riktigt fin respons efter dagens klass. Så kul!

Nu vilar jag benen ett tag och ska snart iväg till Skatteverket för att köra lunchpass. Hur mitt lår ska fixa miljoner knäböj och utfall är ett frågetecken, men det fixar sig nog. Bara att peppa igång sig själv igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar