söndag 20 november 2011

Söndagsnöje

Söndag med regn och rusk. Antingen drar man täcket över huvudet eller så gör man något med dagen. Jag valde det senare och åkte ut till Collegium för att nöta in lite nya CorePuls-låtar. Min granne på våningen under skulle nog inte bli överförtjust om jag började köra telemarkshopp en söndagsförmiddag så jag skonade honom och struntade i att göra det hemma. De tre första benlåtarna övade jag in och jag kan lova att det känns i benen nu. Kändes dock som att jag stoppat in raketbränsle i benen (måste vara gårdagens smågodis. Haha!), en välkommen känsla efter ett par veckor av seghet. Tack för det! Nu sitter alltså tre benlåtar och två maglåtar. Känns riktigt lovande måste jag säga!

Av någon anledning känns det mycket viktigare (roligare) att plugga in ny koreografi istället för att skriva ex-jobb. Jag förstår verkligen inte varför...

Nu är det lunchdags här hemma och sedan promenad. Det regnar ju, som sagt, i dag och jag har mani på att promenera i regn. Så härligt!

1 kommentar: