tisdag 24 januari 2012

Mer träning och träningsvärk

Dagens corepulsinspirerade klass på Skatteverket är instruerad och klar och därmed även min träning för dagen. Svettigt och riktigt, riktigt bra gick det. En otroligt tacksam grupp att instruera då det alltid är samma deltagare och de tar verkligen i ordentligt. De imponerar starkt på mig varje vecka och det går verkligen att köra hårt med dem. Så roligt!

Kan tillägga att mitt axel- och ryggpass i går känns skönt i dag. Det var stela muskler som yogade i morse och det kändes ordentligt i axlarna i plankan under coren (och det är verkligen ett tecken på träningsvärk då plankan knappast brukar kännas i axlarna annars).

Nu ska kroppen få vila under resten av dagen och i morgon tänkte jag mig ett biceps- och tricepspass efter seminariet på eftermiddagen.

1 kommentar: